پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز خبر داد
عجب شیر ما - عجب شیر ما - فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف 93 درصدی سرقت‌های خودرو و دستگیری پنج نفر سارق اتومبیل در گشت‌زنی هدفمند و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس تبریز، طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،  فرهنگ نوروزی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی را یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس‌های اجرایی، به عنوان سر انگشتان پلیس دانست و بر صحت عمل آنها تاکید کرد.
وی ادامه داد: گاهی اوقات تعدادی از رانندگان خودرو با انجام حرکات پرخطر در صدد برهم زدن آسایش و آرامش مردم هستند که نیروی انتظامی با مدنظر قرار دادن حقوق شهروندی و به منظور افزایش ضریب امنیت و آسایش شهروندان و کاهش تصادفات، طرح‌های ویژه‌ای برای برخورد با رانندگان متخلف در کلانشهر تبریز به مرحله اجرا درآورده است.

نوروزی افزود: ماموران یگان امداد و کلانتری‌های تبریز در این زمینه طی هفته گذشته، 201 دستگاه انواع خودرو متخلف را به علت مخدوش بودن پلاک، نداشتن مدارک و آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی با اشاره به اینکه 93 درصد سرقت های خودرو در هفته گذشته منجر به کشف شده است، تصریح کرد: در بررسی سوابق خودروهای توقیف شده، 55 دستگاه خودرو مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هنجارشکنان و اخلال‌گران نظم عمومی در تمام زمینه‌ها با اقتدار و قانونمند برخورد می‌کند و تامین امنیت و رضایت‌مندی شهروندان از اولویت‌های پلیس تبریز است.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از مردم خواست تا از طریق تلفن‌های 110 و 197 همواره یار و یاور پلیس در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها باشند.

برچسب ها: نوروزی ، تبریز ، سرقت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: