پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
عحب شیر ما - فرماندار مراغه گفت: در دو روز از آغاز ثبت نام نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شش نامزد از حوزه مراغه و عجب شیر ثبت نام کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ظفر محمدی، درگفت و گو افزود: از این تعداد چهار نامزد با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری ویژه این شهرستان و دو نفر نیز با مراجعه به وزارت کشور ثبت نام کرده اند.
وی یادآوری کرد: ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه گذشته آغاز شده و تا چهارم دیماه ادامه دارد و افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.
پس ازپایان ثبت نام داوطلب ها و طی شدن روند بررسی صلاحیت آنان، در تاریخ 27 بهمن اسامی قطعی نامزدهای تایید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرماندارهای حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرارخواهد گرفت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند ماه سال جای برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزارنفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
برچسب ها: مراغه ، ظفر محمدی ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: