جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: عضو کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان رتبه سوم هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی را از آن خود کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، حسن میلانی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در دو بخش دانش پژوهان و فناوران و دانش آموزی، محمد اکبری جوان تبریزی و عضو کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان، رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.

وی ادامه داد: اکبری که با مجموعه داستان «درختی که هیچ وقت بیدار نشد» در هفدهمین جشنواره  جوان خوارزمی حضور داشت و موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در گروه زبان و ادبیات فارسی شد، از اعضای ثابت و موثر کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان است و بیشتر مجموعه داستانی خود را در این کارگروه نوشته که موضوع بیشتر داستان های این مجموعه مسائل و مشکلات اجتماعی است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ۳۲ طرح برگزیده بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی، جوایز و تندیس یادبود جشنواره را از دست وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند. 

گفتنی است، براساس اعلام دبیر جشنواره جوان خوارزمی، در جشنواره امسال تعداد هفت هزار و ۳۷۸ طرح در بخش دانش آموزی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد، یک هزار و ۳۶ طرح به عنوان طرح های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند و هیات داوران بعد از ارزیابی های چند مرحله ای، ۳۲ طرح را به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کرد.

برچسب ها: میلانی ، داستان ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: