شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد
عجب شیر ما - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر آمادگی شورای شهر برای حمایت از سرمایه‌گذاران همچون مجموعه «لاله پارک» تاکید کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، شهرام دبیری ظهر امروز در جلسه رونمایی از نسخه دوم کتاب شناسنامه تبریز و پیرامون با تاکید بر اینکه علی پولاد هم در زمینه سرمایه‌گذاری و هم در زمینه فرهنگی قدم‌های بسیار مهمی برای تبریز برداشته است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری موفق «لاله پارک» باعث کارآفرینی در سطح شهر تبریز شده است و تعداد بسیار زیادی از جوانان شهر ما در مجموعه «لاله پارک» در حال اشتغال هستند که این مسئله جای تبریک و تشکر فراوان دارد.

دبیری با اشاره به تاثیرگذاری بسیار مثبت این کتاب در عرصه فرهنگی و تاریخی گفت: همه ما می‌دانیم که این شهر قدمتی 4000 ساله دارد و 5 بار هم پایتخت ایران بوده و در حال حاضر در سایه تلاش‌های مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نه تنها به عنوان زیباترین و توسعه یافته‌ترین شهر ایران انتخاب شده، بلکه شهری بدون گدا و معتاد متجاهر است که این مسئله در میان کلانشهرهای دنیا مسئله نادر و کمیاب است و در حال حاضر نیز تبریز در حال برداشتن قدم‌های مهمی برای جهانی شدن است.

رئیس شورای شهر تبریز تاکید کرد: در سال‌های اخیر تبریز نه تنها در ایران بلکه در دنیا در حال مطرح شدن است و چاپ این کتاب استاد پولاد به زبان‌های مختلف گامی بسیار مهم در راه معرفی تبریز در عرصه بین‌المللی است.

دبیری با تاکید بر آمادگی شورای شهر تبریز برای حمایت از سرمایه‌گذاران مجموعه «لاله پارک» برای سرمایه‌گذاری گفت: امیدواریم در آینده نیز فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در این مجموعه ادامه یابد و اعضای شورا نیز برای توسعه این فعالیت‌ها تمام تلاش‌هایشان را انجام خواهند داد.

برچسب ها: دبیری ، شورا ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: