پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:
عجب شیر - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تماشاگران ارومیه یک انگیزه مضاعف در بازیکنان ایجاد می‌کند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، جهانگیر سید عباسی در آستانه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم پیکان اظهار داشت: تیم پیکان از تمامی لحاظ کاملترین تیم لیگ محسوب می‌شود و از وجود نفرات بسیار خوبی در همه پست‌ها سود می‌برد.

وی افزود: علاوه بر این پیکان یک نیمکت بسیار قدرتمند دارد و در تمام پست‌ها از بازیکنان ذخیره خوبی برخوردار است که این یک مزیت بزرگ برای پیکان محسوب می‌شود.

سیدعباسی گفت: تیم ارومیه تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌است و توانسته علیرغم مصدومیت‌هایی که ایجاد شده‌است در صدر جدول حضور داشته‌باشد که این موضوع با زحمت به وقوع پیوسته است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: برد و باخت در این بازی و مقابل پیکان هیچ چیز را عوض نمی‌کند چون هنوز تا پایان فصل راه زیادی مانده‌است و یازده بازی دیگر در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم تا زحمت‌هایی را که در این مدت متحمل شده‌ایم به ثمر برسانیم.

وی تصریح کرد: البته ارومیه با پیکان رقابت دیرینه دارد و سال‌هاست که این دو تیم رقیب هم محسوب می‌شوند و همین دلیل موجب می‌شود تا تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از این بازی خارج از خانه دست پر خارج شویم.

سید عباسی اذعان کرد: عبدالرضا علیزاده از ناحیه کشاله ران یک کشیدگی مزمن دارد که سعی کرده‌ایم در تمرینات فشار زیادی وارد نشود تا به این بازی برسد اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای این بازی و رویارویی مقابل پیکان آماده هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: تلاش می کنیم از این بازی دست پر خارج شویم اما فارغ از نتیجه به دنبال پیاده کردن یک والیبال زیبا در زمین هستیم و سعی می‌کنیم آن چیزی که در ذهن‌مان است در زمین به کار ببندیم.

وی افزود: هر چند حمایت تماشاگران ارومیه یک انگیزه مضاعف در بازیکنان ایجاد می‌کند اما علاوه بر این موضوع آشنایی با محیط سالن در نحوه بازی تاثیرگذار است و تیم پیکان در این بازی از این مزیت سود می‌برد البته این دیدار برای ارومیه یک بازی سه امتیازی معمولی محسوب می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: