جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
فرماندار عجب شیر:
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر گفت: راه اندازی و توسعه صنعت خشکبار در این شهرستان در رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه نقش مهمی ایفا می کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ازایرنا، ابراهیم طاهری، در جلسه کارگروه سرمایه گذاری این شهرستان خواستار تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی در زمینه ایجاد فرصت های شغلی جدید شد.
وی، بر شناسایی هر چه بیشتر قابلیت ها و مشاغل بومی منطقه تاکید و اظهار کرد: با شناسایی پتانسیل ها و مشاغل مورد نیاز، زمینه اشتغال جوانان بیشتر فراهم می شود.
فرماندار عجب شیر، یادآور شد: مسوولان باید از فرصت هایی که در منطقه پنهان مانده و فراموش شده در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار استفاده کنند.
طاهری، ایجاد فرصت های شغلی جدید را از مهمترین وظایف کارگروه سرمایه گذاری اعلام کرد و ادامه داد: این امر با دلسوزی، برنامه ریزی، نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق می شود.
وی، با اشاره به اینکه صنعت کشاورزی و تولید از عوامل اصلی توسعه، خودکفایی و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه است، گفت: این شهرستان با توجه به تولید بالای محصولات خشکبار در منطقه جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده و نیازمند حمایت همه مسوولان است.
فرماندار عجب شیر، با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید خاطرنشان کرد: همه مسوولان اجرایی و قانون گذار باید برای حل و فصل مشکلات اشتغالزایی و فراهم کردن بسترهای رونق اقتصادی تلاش کنند.
طاهری، با اشاره به ویژگی های خشکبار و به ویژه گردوی عجب شیر، افزود: مرغوبیت گردوی این شهرستان می تواند علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز برای خود جایگاه پیدا کند.
وی، با اشاره به اینکه در شرایط موجود نیاز به صنایع تبدیلی در این شهرستان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، گفت: در صورت احداث صنایع تبدیلی توسط سرمایه گذاران در این شهرستان، رغبت و انگیزه باغداری در بسیاری از صاحبان اراضی ایجاد و موجب افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و به تبع آن اشتغالزایی می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: