جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
فراز کمالوند:
عجب شیر ما - سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: هر چند هدف‌گذاری باشگاه کسب رتبه تک رقمی بود، اما می‌توانیم حتی مدعی قهرمانی شویم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، فراز کمالوند امشب در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: ما از ابتدای فصل به دنبال رتبه تک‌رقمی و قرار گرفتن در نیمه اول جدول بودیم، اما اگر نیم‌فصل بتوانیم دو سه بازیکن به تیم اضافه کنیم می‌توانیم حتی مدعی لیگ برتر هم شویم.

وی با تمجید از بازی شاگردانش برابر سپاهان گفت: پیروزی برابر تیم سپاهان اتفاق مهمی بود و امروز بازیکنان تیم گسترش‌فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشته و مزد برتر خود را با کسب سه امتیاز بازی گرفتند و باید عنوان کنم هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه کردند.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز در بخشی دیگر از سخنان خود به قضاوت خوب داوران این بازی اشاره کرده و عنوان کرد: امروز حاج‌ملک داوری خوبی را کرده و نشان داد که می‌تواند حتی بازی‌های بزرگ را نیز سوت بزند و من این مهم را به ایشان تبریک می‌گویم.

وی گفت: خط دفاعی ما قوت قلب تیم بوده و نشان دادند که استحکام خوبی برخوردار بوده و در پیروزی‌های این تیم نقش بسزایی دارند.

کمالوند از هوادارانی که در بازی با سپاهان تیم گسترش‌فولاد را حمایت و تشویق کردند تشکر کرده و گفت: استان‌هایی مانند فارس و یا بعضی از استان‌های دیگر حتی یک تیم در لیگ برتر ندارند و آذربایجان شرقی در لیگ برتر دو تیم دارد و هواداران باید از هر دو تیم حمایت کنند و نباید تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی را تنها بگذاریم.

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز با یک گل از سد تیم سپاهان عبور کرد. اولین پیروزی تیم گسترش فولاد برابر طلایی پوشان اصفهانی در حالی رقم خورد که دو تیم پیش از این 4 بار سابقه بازی با یکدیگر را داشته‌اند.

تیم گسترش‌فولاد با این پیروزی 20 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد.

برچسب ها: کمالوند ، ورزش
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: