شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
قاضی پور:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارسال طرح تحقیق و تفحص ازطرح تحول سلامت به تقدیم هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: باید مشخص شود منابع اختصاص داده شده به طرح تحول سلامت چگونه هزینه شده است.

به گزارش عجب شیر ما: نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درخصوص تحقیق وتفحص از طرح تحول سلامت، گفت: دوازده نفر ازنمایندگان مجلس تفحص از طرح تحول سلامت را امضاء کردند و آقای منادی عضو هیات رئیسه نیز این طرح را روز گذشته برای بررسی های بیشتر به اداره قوانین مجلس ارسال کرده است.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی افزود: وزیر بهداشت و درمان متاسفانه در هفت ماهه نخست سال ۹۴ به اندازه کل بودجه سال ۹۳ و سه برابر بودجه سال ۹۲ هزینه کرده است، به عبارت بهتر 10 درصد ازهدفمندی یارانه ها و یک درصد از ارزش افزوده صرف شده و درحال حاضر دچار کسری بودجه شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه وزارت بهداشت در حال حاضر چشم به تجمیع بیمه‌ها و بیمارستان‌های تامین اجتماعی دوخته است، بنابراین هزینه کرد این وزارتخانه باعث شده برخی پزشکان ماهانه میلیون ها تومان درآمد داشته باشند،اما باید تاکید کرد که بودجه در نظرگرفته شده برای وزارت بهداشت درخصوص تقویت زیرساخت ها و افزایش امکانات درمانی در روستاها است؛ بنابراین باید تاکید کرد که این پول چگونه هزینه شده و اگر اشکال قانونی وجود دارد می‌توان قانون را اصلاح کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: این طرح به هیات رئیسه تحویل داده شده و آقای منادی دستور پیگیری آن را صادر کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: