جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
عجب شیر ما - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در نشست علنی امروز (دوشنبه، 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی، گفت: از روز گذشته بارها نوبت اخطارم نفراول بود اما متأسفانه چه در اول و چه در آخر جلسه توجه نشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: باید خود شما متعرض می شدید، با استناد به اصل 67 قانون اساسی که در خصوص سوگند نمایندگی است و براساس همان ماده ای که به شما اختیار می دهد که 10 الی 15 دقیقه راجع به مسائل مهم کشور صحبت کنید من نیز اخطار می دهم.

وی گفت: براساس اخبار مکرر و موثق در روز گذشته رئیس تعاونی روستایی استان فارس، 1700 تن سیب زمینی برای جلوگیری از افت قیمت امحا یا دفن شده است ما این عمل را که الگو برداری از اقتصاد سرمایه داری است خلاف شرف و وجدان اسلامی می دانیم و به مسئولان مربوطه تذکر می دهیم، خصوصاً به وزیر کشاورزی تذکر می دهم.

کوچک زاده افزود: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود.

دکتر لاریجانی در پاسخ به اخطار کوچک زاده گفت: شما باید اخطار را در موضوع بحث مطرح کنید نه اینکه راجع به موضوع دیگر صحبت کنید، در حال حاضر ما در خصوص موضوع بیمه بحث می کنیم اما اخطار شما در رابطه با موضوع دیگری است، اگر موضوع دیگری می خواهید مطرح کنید وقت بگیرید و بیان کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کوچک زاده ادامه داد: اگر کسی خلاف عمل می کند شما که نباید خلاف کنید، اخطاری شما مطرح کردید در موضوع نیست به دلیل اینکه باید اخطار در موضوع دستورجلسه عنوان شود.

براساس این گزارش کوچک زاده بعد از وارد ندانستن اخطار خود از سوی رئیس مجلس با وجود اینکه میکروفن خاموش شده بود همچنان صحبت هایی با صدای بلند در صحن انجام می داد که بار دیگر رئیس مجلس بیان کرد: اخطار شما وارد نیست به دلیل اینکه باید در موقع خود اخطار بیان شود بنابراین باید نظم جلسه را رعایت کنید.

همچنین در این لحظه کوچک زاده گفت: من استعفا می دهم که رئیس مجلس در پاسخ عنوان کرد نظم جلسه باید رعایت شود و اگرمی خواهید  استعفا بدهید این کار را انجام دهید کسی نگرانی ندارد، استعفای شما مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت اما این را بدانید که در این موضوع نمی شود تهدید کرد، به دلیل اینکه شما اخطار می دهید و وقتی که اخطار شما وارد نیست عنوان می کنید استعفا می دهم بنابراین استعفای خود را می توانید بدهید./

برچسب ها: کوچک زاده ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: