پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
عجب شیر ما - هر 2 تیم تبریزی برابر حریفان خود به تساوی یک بر یک دست یافتند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی برابر پارس‌جنوبی جم و ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در تبریز تیم تراکتورسازی میزبان تیم پارس‌جنوبی بود. در این بازی ابتدا تراکتورسازی با گل دقیقه 24 ایمان سلیمی پیش افتاد اما در دقیقه 78 سیف‌الهی از نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی پارس‌جنوبی را به ثمر رساند. در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا شانس کسب سهمیه آسیایی تیم تراکتورسازی به شدت کاهش یابد

همین اتفاقات در بازی ماشین‌سازی با پرسپولیس هم تکرار شد.

تیم ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس صدرنشین ابتدا با گل دقیقه 16 جای کویتونگو پیش افتاد، اما در دقیقه 81 خطای مشکوکی برای تیم پرسپولیس اعلام شده و علی علیپور از نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی کشاند.

در  یک هفته مانده به اتمام لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز با 51 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و تیم ماشین‌سازی هم با 29 امتیاز تیم سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور است.

در هفته پایانی تیم ماشین‌سازی در تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بوده و تراکتورسازی هم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: