پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
فرماندار شهرستان اهر:
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان اهر گفت: آمریکا نشان داد که به هیچ‌گونه اصول و قواعدی پایبند نیست و مردم ما از سیاست های کشورمان درخصوص برجام حمایت می کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خبرنگار مهر، زاهد محمودی در جمع مردم و مسئولان شهرستان اهر، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از مردم شهرستان اهر و مسئولین به دلیل حضور در راهپیمایی اظهار کرد: راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و مواضع مقتدرانه ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی بابیان اینکه درواقع امروز پس از یک سال آمریکای جنایتکار نشان داد که به هیچ‌گونه اصول و قواعدی پایبند نیست گفت: علیرغم پیش‌بینی‌های انجام‌شده، ۱۷ اردیبهشت سال گذشته آمریکا و ترامپ به‌صورت یک‌جانبه از برجام خارج‌شده و اصول دیپلماتیک و عرف بین‌المللی را نقض کردند.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه امروز آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش در طول چهل سال انقلاب خوی ددمنشانه خود را نشان داده‌اند عنوان داشت: امروز شاهد تحریم‌های یک‌جانبه‌ای هستیم که علیه کشورمان وضع کرده اند و درواقع نیت آن‌ها تحت‌فشار قرار دادن ملت ایران است.

محمودی با اشاره به نامه روحانی به کشورهای عضو برجام ابراز کرد: رئیس‌جمهور کشورمان در این نامه یک مهلت شصت‌روزه به کشورهای عضو برجام داده و اعلام کردند که برجام یک توافق برد – برد بوده و اجازه نمی‌دهیم که توسط آمریکا این توافق برد – برد به توافق برد – باخت تبدیل شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی امنیت ملی محکم اعلام کردند که بر اساس اتکا به نیروهای مسلح، اتحاد، هم‌پیمانی و وحدت ملی مردم ایران و در راستای فرماندهی فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار و خوی ددمنشانه آمریکا مقاومت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه امروز ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی نشان دادند که در کنار تصمیم جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: با اتکا بر مردم و حضور مردم، پس از ۴۰ سال نشان داده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران استوار است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: