جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهبرد انقلاب اسلامی بر مبنای کفرستیزی و استکبارستیزی است، گفت: دشمنی استکبار جهانی با انقلابی که به دنبال عدالت‌گستری و آزادی ملت‌ها از بند استعمار و استثمار قدرت‌هاست تمامی ندارد.
راهبرد انقلاب اسلامی بر مبنای استکبارستیزی است

به گزارش عجب شیر ما به نقل از برنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: در 40 سال گذشته هیچ‌گاه جنگ ما با استکبار جهانی تمام نشده و فقط جلوه‌ها و شیوه‌های آن تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه این نبرد همچنان ادامه خواهد داشت، چرا که ایمان و کفر آشتی‌ناپذیرند، افزود: در 40 سال گذشته شرق و غرب دست به دست هم داده‌اند تا بساط این نظام را برچینند، اما لطف الهی، خون شهدا و حضور مردم در صحنه، حافظ این نظام بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه پاسداران انقلاب هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و شهدا دست برنمی‌دارند، گفت: باید از سوم خردادها درس بگیریم و آن‌چه را که رمز پیروزی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس بود زنده نگه داریم.

وی افزود: آن‌چه ما را در جنگ هشت ساله پیروز کرد عنایت ویژه الهی، نعمت ولایت و روحیه استقامت، پایداری و ایثار بود که باید این ارزش‌ها را به نسل جدید هم انتقال دهیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در صدد شبهه‌افکنی در بین نسل جوان و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب است و در این شرایط یادآوری حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس ضروری است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه امروز در عرصه یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، افزود: دشمنان از طریق ایجاد نارضایتی‌های عمومی، مشروعیت‌زدایی و تضعیف ارزش‌ها و فسادهای سازمان‌یافته به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و در این شرایط وظیفه همه ماست که در صحنه مقابله با توطئه‌های دشمن فعالانه حضور داشته باشیم.

وی بر بهبود کمی و کیفی برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان در این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: جامعه و بخصوص نسل جوان به یادآوری این مناسبت‌ها و درس گرفتن از آنها نیاز دارد.

اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی هم در این نشست گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای گرامی‌داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ارائه کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: