جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
عجب شیر ما - فرمانده سپاه عاشورا، ستون فقرات اقتصاد کشور را رونق تولید و مقدمات رونق تولید عنوان کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، در مراسم یادواره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور که در شرکت دارو سازی زهراوی تبریز برگزار شد، با بیان اینکه ستون فقرات اقتصاد کشور رونق تولید مقدمات رونق تولید است، افزود: رونق تولید، به مقدماتی از قبیل استفاده مردم جامعه از تولیدات داخلی و نیز جلوگیری از واردات بی برنامه و مهلک که تولید جامعه را دچار آسیب و مشکل می‌کند نیاز دارد.

فرمانده سپاه عاشورا، تصریح کرد: پایه و اساس کارو تلاش، از لحاظ مکتبی، در دین ما بسیار باارزش و والاست، اما در جامعه ما فرهنگ کار و تلاش تضعیف شده و همه بدنبال استخدام در نهاد‌های دولتی هستند که این موضوع جامعه ما رادچار مرض کرده است.

سردار خرم یادآور شد: جبهه کارگری، جبهه‌ای بسیار مهم است و اگرما بتوانیم آرایش دشمن را بر هم زده و این جامعه را با روحیه جهادی و انقلابی تقویت کنیم، به فضل الهی از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد.

وی اظهار داشت:خط مقدم جبهه انقلاب، اقتصاد، صنعت، کار و کارگر است و بر این اساس مقام معظم رهبری، در سال‌های گذشته بر موضوع وجدان کاری در اقتصاد، استفاده از کالای داخلی و رونق تولید سخنانی فرموده اند و این‌ها همه حاکی از آن است که درگیر جنگ از نوع اقتصادی هستیم و اصلی‌ترین مبارزه دشمن با انقلاب همین موضوع است.

سردار خرم با تاکید بر اینکه، قشر کار و کارگری جان خود را در مسیر انقلاب فدا کردند و بواسطه خون آن‌ها کشور دارای یک امنیت پایدار قابل اطمینان و قابل تکیه است، خاطر نشان کرد: دشمن از لحاظ امنیتی نمی‌تواند به کشور نفوذ کند، اما با برنامه‌های متراکم و متعدد با نقشه‌های دقیق برای ایجاد ناامنی در کشور تلاش می‌کند و این در حالی است که مقام معظم رهبری با هدایت‌های داهیانه خود در سطوح مختلف موضوع امنیت رابه گونه‌ای مدیریت می‌کنند که مشکلات ایجاد شده برای ما درحداقل ممکن است.

وی تصریح کرد: هر جایی که با تحریم و محدودیت، موانع، چالش‌های سخت و سنگین مواجه بودیم راه‌های برون رفت و میان بُری برای خروج از آن ایجاد کردیم لذا از این بابت تحریم‌ها یک نعمت است و می‌توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های جوانانمان روی پای خود ایستاده و خود کفا باشیم.

در پایان مراسم از کارگران نمونه تجلیل شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: