پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
مالک باشگاه تراکتورسازی پیش از دیدار با پرسپولیس:
عجب شیر ما - مالک باشگاه تراکتورسازی از هواداران این تیم خواست در دیدار با پرسپولیس، فرهنگ و اصالت آذربایجان را به نمایش بگذارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، محمدرضا زنوزی مطلق، در گفتگویی با اشاره به وضعیت تیم تراکتورسازی پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: به جز محرومیت مسعود شجاعی، همه بازیکنان آماده رویارویی با دیدار پرسپولیس در روز چهارشنبه هستند.

وی افزود: انشاء الله در این فصل به هدف اصلی مان در کسب سهمیه آسیایی می رسیم و در میدان بازی نتایج به نفع ما رقم می‌خورد و بازیکنان و تیم، شایستگی خود را نشان می‌دهند، ما تیم بزرگی داریم و مردم هم انتظار دارند که تیم شأن نتیجه بگیرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به برخی انتقادها از سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: به هواداران حق می‌دهم که از مشکلات فنی تیم انتقاد کنند، اما این انتقادها باید مثمر ثمر بوده و کادر فنی برداشت‌های خود را از آنها بکند، اما هیچ مربی نمی‌تواند بگوید که من تاکنون در مسائل تمرین تیم دخالت کرده ام، باید به کادر فنی فرصت بدهیم تا نتیجه بگیرند.

زنوزی اظهار داشت: ما اول فصل تیم را دیر تحویل گرفتیم، در بازار نقل و انتقالات هم دستمان بسته بود و همه بازیکنان قرارداد داشتند، و بازیکنانی هم که با آنها صحبت کردیم هیچ کدام قصد قرارداد بستن نداشتند و معتقد بودند تیم شما در سال آخر در رتبه ۱۰ ام ۱۱ ام بوده است.

وی افزود: ما بازیکنان خارجی و چند بازیکن ملی پوش را به تیم تراکتورسازی آوردیم و شخصیت تیم هم اکنون فراتر از لیگ ایران شده است و همه بر این مساله اذعان دارند.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه با اشاره به مهمان نوازی از پرسپولیس در بازی با ماشین سازی در تبریز اظهار داشت: آذربایجانی‌ها باید فرهنگ مهمان نوازی خود را در دیدار با پرسپولیس به تمام دنیا نشان دهند، ما نباید مقابله به مثل کنیم بلکه باید اصالت خودمان را نشان دهیم.

زنوزی در بخش دیگری خطاب به برخی تماشاگرنماها عنوان کرد: برخی تماشاگرنماها باعث می‌شوند وقتی من زنوزی به دنبال گرفتن حق تراکتورسازی می‌روم، نمی‌توانم از آن دفاع کنم و هر کجا می‌روم با یک پاسخ بدی مواجه می‌شوم و پاسخی برای آن ندارم.

وی تصریح کرد: ما ۸ سال در جنگ تحمیلی از خاک کشورمان دفاع کردیم و بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید دادیم و یک سری شعارها برای کشور و فرهنگ ما نیست که اینها باعث می‌شود من نتوانم حق و حقوق باشگاه را بگیرم.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز ادامه داد: انتظارم از هواداران تراکتورسازی این است که مرا یاری کرده و جلوی برخی اقدامات گرفته شود تا بتوانیم به حق فوتبالی مان برسیم.

زنوزی با بیان اینکه به خاطر برد و باخت برخی حریم‌ها را زیر پا نگذاریم، تصریح کرد: از هواداران خواهش می‌کنم روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه، ضمن احترام به تیم حریف، تیم تراکتورسازی را تشویق کنند و قدرت خود را در میدان نشان خواهیم داد.

وی در پایان با تقدیر از حمایت هواداران در فضای مجازی از خود گفت: اجازه ندهیم از برخی شهرهای دیگر، در فضای مجازی با ایجاد کانال‌هایی تیم را به حاشیه ببرند، امسال تیم خوبی تشکیل دادیم و در فصل بعد نیز تیم قدرتمندی را خواهیم بست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: