پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به صورت یکطرفه تحریم می‌کنند و فشار وارد می‌کنند گفت: در داخل کشور تصمیماتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تبدیل به فرصت، گرفته شده که در آینده نزدیک ثمرات آن دیده می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمد اسماعیل سعیدی در همایش روز کارگر که به همت انجمن صنفی کارگران صنعت نفت آذربایجان در تالار سرباز تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه تولید و رونق تولید مدیون کارگران و مجاهدت این سرمایه‌های عظیم انسانی است اظهار داشت: کارگران نقش اصلی را در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه 40 سال است در برابر دشمنان ملت ایران مقاومت و استقامت کرده ایم افزود: ثمرات این ایستادگی را دیده‌ایم و تداوم آن را به زودی می بینیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان به صورت یک طرفه تحریم می‌کنند و فشار وارد می‌کنند تصریح کرد: در داخل کشور تصمیماتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تبدیل به فرصت، گرفته شده که در آینده نزدیک ثمرات آن دیده می‌شود.

وی اقدامات تیم حاکم کاخ سفید را به فواره‌ای تشبیه کرد که در نقطه صعود قبل از سقوط است گفت: استکبار به هر کاری دست زد تا بلکه مانع سقوط شوند ولی نمی‌توانند. اکنون اندیشکده‌های مشهور داخل اسرائیل و آمریکا اذعان می‌کنند که امپراتوری آمریکا به نقطه سقوط رسیده و علایم آن مشهود است.

سعیدی با تاکید بر اینکه کارهای زیادی علیه ایران کردند که این کارها به سرانجام نمی‌رسد، افزود: کسی که سرفراز از این شرایط بیرون می‌آید، این ملت است و ثابت کرده و می‌کنند که در شرایط سخت مقاومت کرده و با عنایت خداوند نتیجه می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی شرایطی است که نقدهای زیادی بر اقتصاد وارد است که در درون خانواده مطرح می‌کنیم تاکید کرد: علی‌رغم انتقادات فراوان، همه باهم در برابر اقدامات خصمانه با "ید واحد" و محکم ایستاده‌ایم و دشمن را بر زمین می‌زنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اقتصاد ایران را طبق قانون اساسی بر سه پایه استوار دانست که یک پایه آن، تعاونی است گفت: تعاونی‌ها باید تقویت شوند. وزیر هم قول دادند تعاونی کارگران پتروشیمی تقویت شود تا امنیت شغلی کارگران تضمین شود،باید اقداماتی هم از نظر روحی و روانی انجام گیرد تا کارگران آرامش بیشتری کسب کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: