جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر آذربایجان‌شرقی با تاکید به آسیب‌‌های جدی به کارگران از بابت تعدیل‌های گسترده به خاطر خصوصی‌سازی گفت: امیدواریم بساط سازمان خصوصی‌سازی برچیده شود، چراکه جواب نداده و نخواهد داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس از ، کریم صادق‌زاده در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان اظهار کرد: ۵ تا ۱۱ اردیبهشت روز گرامیداشت کار و کارگر است که امسال با تقارنی خوش یمن با ماه شعبان همراه شده است.

وی با بیان اینکه هفته کارگر فرصتی مغتنم و ارزشمند است که در ایران اسلامی نیز تشکل‌های کارگری خواسته خود را مطرح می‌کنند، گفت: گردهمایی نیز برای این منظور در تبریز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر آذربایجان‌شرقی با اشاره به ۱۳ واحد بحرانی و مشکل‌دار در استان بیان کرد: این واحدها نیاز به رسیدگی عظیم دارند به طوریکه جلسات مختلفی در این باره برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بحران‌های حاصل از خصوصی‌سازی و اجرای اشتباه اصل ۴۴ قانون اساسی منجر به مشکلاتی شد، به طوریکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با کارگران به آن اشاره کردند.

صادق‌زاده با تاکید به آسیب‌‌های جدی به کارگران بابت تعدیل‌های گسترده به خاطر خصوصی‌سازی تصریح کرد: امیدواریم بساط سازمان خصوصی‌سازی برچیده شود، چرا که جواب نداده و نخواهد داد.

وی افزود: بلبرینگ‌سازی، ماشین‌سازی و تولیدی حوله‌ از جمله دسته‌گل‌های خصوصی‌سازی است که کارخانه‌های مادر ما را فلج کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: