سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
عجب شیر ما - مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: توزیع گوشت قرمز توسط اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی برای کنترل، تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها ادامه دارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، کریم صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری به صورت گرم و منجمد بر اساس برش جمعیتی در سطح شهر تبریز، از تداوم توزیع این کالا خبر داد و گفت: برای کنترل و تا تنظیم بازار و متعادل شدن قیمت ها در جهت حمایت از مصرف کنندگان و خدمات دهی بیشتر در کنار شهروندان هستیم.

وی افزود: از زمان ابلاغ مصوبه تنظیم بازاری در سال گذشته، تاکنون میزان 3870 تن گوشت شامل 2270 تن گوشت قرمز گرم و 1600 تن مرغ منجمد از طریق شبکه توزیع در استان توزیع شده است و از این میزان توزیع مقدار 450 تن مربوط به سال‌جاری هست که از ابتدای سال تاکنون عرضه شده است .

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان ضمن بیان قیمت مصوبه تنظیم بازار هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد به صورت مخلوط 295 هزار ریال، گوشت گرم گوسفندی 400 هزار ریال و گوشت مرغ منجمد 100 هزار ریال، اضافه کرد: گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه نداریم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: