سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
عجب شیر ما - رئیس شورای اسلامی استان آذربایجانشرقی گفت: تورمی که در چند ماهه گذشته ایجاد شده است زلزله اقتصادی در کشور به پا کرده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین جلسه عمومی شورای اسلامی استان با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان‌ها در تبریز برگزار شد.

غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجانشرقی، با بیان اینکه تورم اخیر در کشور باعث زلزله اقتصادی شده است و مردم را دچار مشکلات کرده است، افزود: این تورم ۳۰۰ الی ۴۰۰ درصدی که در کالا‌های مصرفی مردم اتفاق افتاده است بی سابقه بوده و با درآمد مردم سازگار نیست لذا توجه جدی دولتمردان به این موضوع را خواستار هستیم.

وی تصریح کرد: در کنار این همه گرانی در کشور مساله بیکاری جوانان نیز مشکل بزرگی است ونزدیک ۳۰ درصد بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که باید به آن توجه کنیم و آن را به گوش مسئولین و دولتمردان و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسانیم، چون ما نزدیکترین اشخاص به مسئولین هستیم که می‌توانیم خواسته‌ها و مشکلات مردم را به دولتمردان انتقال دهیم.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجانشرقی، همچنین توجه جدی مسئولین و حتی تولید کنندگان به شعار سال (رونق تولید) که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده را خواستار شد و گفت: بسیاری از کارخانه‌ها بدلیل تحریم‌ها نمی‌توانند مواد اولیه کارخانه خود را تامین کنند و اگر هم بتوانند با با قیمت‌های سرسام آور مهیا می‌کنند که در نهایت تمام بار مالی اصلی آن هم به دوش مردم یعنی مصرف کننده می‌افتد لذا دولت باید به این موضوعات هم رسیدگی کند و این بهترین فرصت است که تولیدات داخلی در کشور مصرف و رونق تولید اتفاق بیفتد.

وی شورای اسلامی استان‌ها را در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های کشور موثر دانست و گفت: تصمیمات شورا‌ها عامل توسعه استانهاست و شورا‌ها بصورت مویرگی در اقصی نقاط کشور پخش شده است و به لطف خداوند تا بحال خوب عمل کرده و توانسته در اهداف و برنامه‌های دولت مثمر ثمر باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: