سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
عجب شیر ما - وزیر کشور، حکم انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی را صادر کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به پیشنهاد استاندار آذربایجان شرقی و با حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حمیدرضا قاسم‌زاده به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع بویژه منابع انسانی با بهره‌گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیروی لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت کشور موفق باشید. توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه‌ای مدظله العالی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

حمیدرضا قاسم‌زاده متولد ۱۳۳۲، دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی از کشور انگلستان و استادتمام گروه آموزشی مهندسی بیوسیستم دانشگاه تبریز است.

از عناوین اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به قائم‌مقام رئیس، معاون پشتیبانی و توسعه منابع و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز، مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع سنگین وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، عضو هیأت مدیره و مدیر کارخانه بنیان‌دیزل و مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور صنایع اشاره کرد.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: