جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
رئیس هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی :
عجب شیر ما - رئیس هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی گفت:جای سئوال است که چرا باید پرداختی بازنشستگان از مشابه سازمان‌های دولتی و خصوصی و حتی افزایش مصوبه شورای عالی کار کمتر باشد.
به گزارش عجب شیر ما از فارس از، کریم صادق‌زاده تبریزی در نشست هم اندیشی روسای کانون‌های شهرستانی و هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه جدی کانون‌های سراسر کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: جای سئوال است که چرا باید پرداختی بازنشستگان از مشابه سازمان‌های دولتی و خصوصی و حتی افزایش مصوبه شورای عالی کار کمتر باشد و باید تصمیم گیرندگان توضیح دهند که این افزایش‌ها با چه معیاری بوده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه باید تمام اعضای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور عکس‌‌العملی قاطع در حمایت و پشتیبانی از افزایش حقوق بازنشستگان داشته باشند، خاطرنشان کرد: سکوت در مورد افزایش مستمری بازنشستگان همراهی با این تصمیم غیرواقعی و غیراصولی  است.

 رئیس هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان در ادامه به وضعیت سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: از دولت می‌خواهیم تا برای خروج سازمان تامین اجتماعی از وضعیت موجود هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت دیون خود به سازمان تامین اجتماعی اقدام کند.

وی با اعلام اینکه اموال سازمان تامین اجتماعی حق‌الناس است و کسی حق دست درازی به اموال این سازمان را ندارد، خاطر نشان کرد: جامعه کارگری و بازنشستگی همزمان با هفته کارگر مخالف جدی خود را برای دست‌اندازی دولت به منابع تامین اجتماعی بویژه شرکت‌های شستا اعلام خواهد

 کرد.

صادق‌زاده در این جلسه از نشست تخصصی اعضای هییت مدیره و بازرسان کانون‌های شهرستان‌های تابعه استان همزمان با هفته کارگر باحضور اعضای کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و معاونت اداری و مالی تامین اجتماعی دکتر اردلان خبر داد.

صادق‌زاده ضرورت راه‌اندازی کمیته‌های پنجگانه تخصصی کانون استان را برای عملیاتی کردن مسایل کلان بازنشستگان را خواستار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: