سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
عجب شیرما - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از عزم جدی وزارت صمت برای تقویت کارگروه های استانی تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سال 98 خبر داد .
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حسین نجاتی با اشاره به ابلاغیه وزیر صمت به روسای کارگروه‌های استانی تسهیل و رفع موانع تولید، گفت : در این ابلاغیه افزایش سطح اختیارات استان‌ها برای تسریع در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها مورد تاکید قرار گرفته است.
 
وی افزود: بر این اساس فهرستی از کارشناسان خبره بانکی استان به ستاد ملی معرفی شدند که پس از نظر رئیس کل بانک مرکزی برای تسریع در اجرای مصوبات مربوط به حوزه پولی و بانکی در استان‌ها بر عملکرد بانک‌ها، موسسات اعتباری و صندوق‌های حمایتی نظارت خواهند کرد .
 
وی همچنین با اشاره به ایجاد سامانه تسهیل توسط ستاد ملی طی هفته‌های پیش رو ادامه داد: به منظور تسهیل ارتباط متقاضیان با ستاد ملی و همچنین شفاف سازی و تسریع در مراحل بررسی پرونده ها سامانه ستاد تسهیل نیز راه اندازی خواهد شد .
 
نجاتی اضافه کرد: با ایجاد این سامانه، نظارت‌های دقیق و کارشناسی بر نحوه عملکرد کارگروه‌ها و همچنین نحوه اجرای مصوبات استانی انجام می‌شود .
 
وی در ادامه به ضرورت افزایش اختیارات استان‌ها در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد وگفت: در این رابطه مصادیق مشخص و تفویض اختیارهای مورد نیاز هریک از دستگاه‌های اجرایی استان گردآوری و پس از تصویب ستاد ملی، در استان اجرایی می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: