جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: اقلام کالایی مختلف و کمک‌های نقدی مردم این استان به ارزش ۶۵ میلیارد ریال به مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور ارسال شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، گفت:  اقلام ارسالی شامل ۲ هزار و ۵۰۰ تخته پتو، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه شامل تن ماهی، حبوبات و سار مواد غذایی به مناطق سیل زده گلستان و سه هزار و ۸۰۰ تخته پتو، یکهزار چادر مسافرتی و ۲۰۰ دستگاه چادر امدادی تیپ ۲ نیز به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است.

وی ادامه داد: مردم نوع دوست و مهربان آذربایجان شرقی همچنین تعداد چهار هزار و ۱۷۰ تخته موکت و حدود هشت هزار بسته غذایی هم به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال کرده اند.

کنعانی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های مردم اذربایجان شرقی نیز به صورت نقدی به شماره حساب‌های اعلام شده جمعیت هلال احمر استان واریز شده است، مبلغ مزبور را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد که به صورت کمک نقدی به صندوق‌های این جمعیت واریز شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص مناطق سیل زده در لرستان تاکنون ۱۵ تیم تخصصی سیلاب چهارنفره شامل ۶۰ نفر و ۱۵ خودروی مجهز به پمپ‌های آب و لجن کش نیز آماده اعزام به این استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اقلام موردنیاز برای سیل زده‌ها را پتو، وسایل گرمایشی، زیرانداز و انواع کنسرو با تاریخ مصرف بالای ۶ ماه اعلام کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: