چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
شهردار تبریز خبر داد:
عجب شیر ما - شهردار تبریز از توجه ویژه شهرداری تبریز به اجرای پروژه‌های عمرانی طی سال جاری خبر داد.
به گزارش عجب شیر مات به نقل از مهر، ایرج شهین باهر در جمع مدیران شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه احیای مسیل ها طی سال ۹۸ نیز تداوم پیدا می‌کند، گفت: قبل از وقوع حوادثی همچون سیل باید زیرساخت‌های لازم برای مهار آن ایجاد و تکمیل شود.

شهین باهر با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در شهر و درآمدزایی ضروری است، ادامه داد: شهرداری تبریز در این شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای مالی، کم حاشیه‌ترین شهرداری کشور بین کلانشهرهای مختلف طی سال ۹۷ بود.

شهردار تبریز موضوع آسفالت را دیگر ضرورت‌های شهری عنوان کرد و گفت: باید در خصوص آسفالت اساسی مسیرها و خیابان‌ها نیز برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم تا طبق آن پیش رویم.

وی در ادامه به اولویت بندی پروژه‌های مختلف عمرانی نیز تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های مختلف طبق زمان بندی دقیق و اولویت بندی پیش رود.

شهین باهر ادامه داد: ۹۷ اولین سالی بود که بودجه آن را خودمان نوشتیم و به خوبی هم اجرا شد و در سال ۹۸ نیز باید بهتر از این عمل کنیم. باید با همدلی و همراهی تمام مدیران برنامه‌های پیش رو به خوبی ادامه پیدا کند. در سال ۹۸ نیز انتظارمان این است که با تلاش بیشتر، موفق تر و مثبت‌تر از سال ۹۷ ظاهر شویم.

شهردار تبریز با اشاره به جنگ اقتصادی که کشورمان درگیر آن است گفت: وضعیت بحرانی است و باید در این سال تلاش بیشتری داشته باشیم. وضعیت فعلی اقتصاد کشور نیازمند تلاش شبانه روزی است.

وی به توجه شهرداری تبریز در تکمیل زیرساخت‌ها اشاره کرده و گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌ها امروز تأثیر خود را نشان داد و شاهد بودیم که احداث ۷ کانال طی سال ۹۷ در تبریز باعث مصون ماندن این شهر از وقوع سیل شد. بارش باران و وقوع سیل در سایر شهرها ضرورت احداث این کانال‌ها را مشخص می‌کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: