جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف مجلس در قبال تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید» بیان کرد: مجلس باید برای تحقق شعار سال قوانینی را وضع کند که فضای کسب و کار را مناسب کرده و به رونق تولید کمک کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، زهرا ساعی با بیان این مطلب اظهار کرد: مالیات‌های سنگینی که برای تولیدکنندگان وضع می‎شود و معوقات بانکی کارخانجات و کارگاه‌ها از جمله مشکلاتی است که صنایع بزرگ و کوچک در استان ما که یک استان صنعتی است، با آن درگیر هستند و مجلس باید قوانینی را برای تسهیل تولید وضع کند.
 
وی افزود: کارخانجات و کارگاه‎های بزرگ و کوچک بسیاری در استان ما با مشکلات مالی، مدیریتی، فرسودگی صنایع و تامین مواد اولیه روبرو هستند و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت واحدها این مشکلات باید حل شوند و نمایندگان مجلس نیز به عنوان وکلای مردم باید صنایع استانشان را تقویت کنند.
 
وی با تاکید بر این که پیام‌های سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می‎شوند نباید در حد شعار بمانند، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و مسائلی همچون معیشت مردم، اشتغال و مشکلات اقتصادی، رهبر معظم انقلاب همه ساله شعاری مرتبط با مسائل اقتصادی انتخاب می‎کنند، تحقق این شعار نیاز به سیاست‌گذاری‌های کلان داشته و مردم و مسئولان هر یک باید حول این محور حرکت و برنامه‎ریزی کنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رونق تولید لازمه اشتغالزایی و بهتر شدن معیشت مردم است و در صورت فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ و کوچک، بخش اعظمی از معضل بیکاری حل و رونق تولید نیز منجر به رونق اقتصادی می‎شود.
 
وی ادامه داد: سیاست‌ها باید در راستای حمایت از بخش خصوصی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار و رفع موانع تولید باشد تا سرمایه‎‏گذاران با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنند.
 
وی با اشاره به نقش مردم در تحقق شعار سال (رونق تولید) تاکید کرد: استفاده از تولیدات ملی با باور و عزم ملی نقشی است که مردم می‎توانند در تقویت و حمایت از تولیدات ملی ایفا کنند.
 
ساعی گفت: افزایش کیفیت نیز باید از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد تا مصرف کنندگان با اعتقاد قلبی از تولیدات داخل حمایت کنند و شاهد پیشرفت روزافزون و شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.

وی اظهار کرد: باید با تعهد و همدلی در دوران تحریم‌ها و شرایط سخت اقتصادی، دلسوز هم باشیم، مردم ما مردم نجیبی هستند و در تمامی شرایط همراه مسئولان بوده‌اند، از این رو مسئولان نیز باید با شناسایی مشکلات به درستی به وظیفه‎شان در قبال مردم عمل کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: