جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز :
عجب شیر ما - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای تبریز ۲۰۱۸ تصویب شد و‌ معلوم ‌نشد که این مبلغ چگونه هزینه شده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مسعودی‌ریحان در جلسه شورای شهر تبریز با انتقاد از عدم ارائه گزارش شهرداری تبریز از نحوه هزینه‌کرد بودجه سال 97 توسط شهرداری تبریز اظهار داشت: در مورد بودجه سال گذشته و نحوه هزینه‌کرد آن هیچ گزارشی توسط شهرداری تبریز ارائه نشد.

وی ادامه داد: به‌طور مثال ۲۵ میلیارد تومان برای تبریز ۲۰۱۸ تصویب شد و‌ معلوم ‌نشد که این مبلغ چگونه هزینه شده است.

 مسعودی ریحان با اعلام اینکه شهروندان پیگیر هستند بودجه‌ای که شورای شهر تصویب می‌کند، چگونه هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود جلسه‌ای ویژه تشکیل شود و شهرداری تبریز در مورد بودجه‌های شاخص‌ به‌طور ویژه گزارش ارائه کنند تا هم اعضای شورای شهر و هم شهروندان در جریان هزینه‌کرد بودجه قرار گیرند.

علی آجودان‌زاده رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص گفت: در بودجه سال ۹۷ مبلغ ۵۰۰ میلیارد برای خرید اتوبوس مجوز صادر شد ولی اقدامی در این زمینه انجام نشد و در راستای آن نتوانستیم یارانه دولتی را نیز جذب کنیم و تقاضا دارم که امسال در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: