جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
عجب شیر ما - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی، از کسب رتبه اول استان در طرح اشتغال زایی فراگیر در کشور خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت استان آذربایجان شرقی در طرح‌های اشتغال زایی گفت: استان آذربایجان شرقی در طرح اشتغال زایی فراگیر، رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص پیدا کرده به طرح اشتغال زایی در استان آذربایجان شرقی افزود: در اشتغال روستایی ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد و ۵ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی از این محل ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تاکید کرد: در اشتغال فراگیر هم ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم و پیش بینی شده ۴ هزار و ۵۷ اشتغال از این محل در استان ایجاد شود.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی همچنین افزود: امسال در مشاغل خانگی نیز ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

حسینی با بیان اینکه در طرح کارورزی نیز سهمیه‌ای به این استان اختصاص پیدا کرد، گفت: واحد‌های تولیدی مشمول این طرح در استان آذربایجان شرقی، تاکنون زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر در سطح لیسانس به بالا را فراهم کردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: