جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی از نارضایتی مردم از نبود استانداردهای لازم در برخی مطب ها ابراز تاسف کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از برنا، رضا طوسی در سومین جلسه مناسب سازی محیط استان، با تاکید بر لزوم توجه جدی به مناسب سازی محیط در اماکن عمومی، خواستار اقدامات عملیاتی در این خصوص و افزایش هماهنگی و انسجام دستگاه های دخیل در این امر شد.

وی با انتقاد از وضعیت بسیاری از مطب های پزشکان در تبریز ابراز کرد: متاسفانه بسیاری از مطب ها فاقد استانداردهای لازم بوده و مراجعه کنندگان را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند که باید با هماهنگی نظام پزشکی، علوم پزشکی و نظام مهندسی، سیاست های لازم برای مناسب سازی واقعی محیط مطب و تجهیز آسانسورهای بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب پزشکان اتخاذ شود.

طوسی افزود: مطب هایی هم که عمر مفید خود را سپری کرده اند باید نوسازی و تجهیز شوند و در غیر این صورت و عدم رعایت مصوبات این جلسه، پلمپ می شوند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های مردمی حاکی از نارضایتی های جدی از نبود سرویس های بهداشتی در مطب ها حکایت دارد که باید در این زمینه نیز نظارت های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و بیماران مراجعه کننده به مطب ها بتوانند از سرویس بهداشتی نیز استفاده کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: