جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تبریز :
عجب شیر ما - معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت بروزرسانی کیفیت خدمات شهرداری گفت: ایده‌های برتر پنجمین جشنواره مدیریت شهری به کمک بهبود عملکرد شهرداری تبریز می‌آیند.


به گزارش عجب شیر ما به نقل از برنا، مرتضی موحدنیا در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با بیان این مطلب افزود: وقت آن رسیده تا پروژه‌های مختلف شهرداری تبریز از شیوه سنتی خارج شده و بر اساس اصول علمی اجرا شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره به شهرداری تبریز کمک می‌کند تا با بهره گیری از ایده‌ها و اختراعات برتر در حوزه مدیریت شهری سطح رضایتمندی شهروندان را بالا ببرد.

موحدنیا با اشاره به ضرورت تداوم برگزاری جشنواره‌های تخصصی در سطح ملی تصریح کرد: شهرداری تبریز قصد دارد ایده‌های برگزیده را عملیاتی و تبدیل به ارزش افزوده کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری تبریز با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره‌های تخصصی مدیریت شهری با شهرداری تبریز تصریح کرد: جلب اعتماد نخبگان و صاحبان ایده‌های برتر در این حوزه به نفع شهر تبریز است.

وی اعلام کرد: اگر پیام این جشنواره را درست به جامعه برسانیم مخترعان و صاحبان ایده‌های برتر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری پیشگام می شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: