جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی گفت: تحول همه جانبه پیش شرط توسعه یافتگی آذربایجان شرقی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، محمدرضا پورمحمدی در همایش علمی توسعه اجتماعی گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد توسعه اجتماعی هستیم و البته این روند باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه افزایش سطح سواد بانوان از جمله شاخص‌ های توسعه اجتماعی در طول این ۴۰ سال است، ادامه داد: پیشرفت در حوزه درمان از دیگر شاخص‌ های توسعه اجتماعی پس از انقلاب است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مهم ترین بحث توسعه در جوامع توسعه اجتماعی است، ادامه داد: توسعه در تمام ابعاد و پدیده ها به لحاظ کمی و هم کیفی اتفاق می افتد و در کشورمان باید مشارکت اجماع محوری، نظارت همگانی و مسئولیت پذیری را بالا ببریم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه هر چه اعتماد و انسجام اجتماعی بین مردم بیشتر باشد شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی خواهیم بود، افزود: دشمن می خواهد اقتصاد ایران را از بین ببرد و اعتماد مردم به نهادها و دولت را کاهش دهد.

وی با تاکید بر اینکه گرایش های سیاسی‌ نباید موجب بازی کردن در میدان دشمن شود، ادامه داد: آنقدر از دردها حرف زده‌ ایم که داشته‌ ها را فراموش کرده ‌ایم و باید برای استفاده از پتانسیل ها و توانمندی ها برنامه داشته باشیم چراکه ظرفیت های هر منطقه باعث توسعه و پیشرفت آن می شود.

لازم به ذکر است همایش علمی توسعه اجتماعی الزامات، موانع و راهکارها در بعد ملی در محورهای خانواده و زن، آموزش و پرورش و آموزش عالی، سرمایه اجتماعی و توسعه اجتماعی، الگوهای توسعه اجتماعی جهانی و ایرانی، جمعیت و اقتصاد، شهر و روستا، امنیت و توسعه اجتماعی، سازمان ها مردم نهاد و توسعه اجتماعی، صدا و سیما و رسانه های نوین، جایگاه توسعه اجتماعی در اسناد بالا دستی، فرهنگ و توسعه اجتماعی، ارزیابی تاثیرات اجتماعی طرح های توسعه، سبک زندگی، دین، نشاط و توسعه اجتماعی، بهداشت و سلامت و توسعه اجتماعی برگزار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: