جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
فرماندار بناب خبر داد:
عجب شیر ما - فرماندار بناب از تخصیص 23 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، امین رفیعی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه در حال حاضر 97 پروژه عمرانی دراین شهرستان در دست اجراست، افزود: در شش ماه امسال 29 میلیارد و 608 میلیون تومان بودجه در ردیف‌های مختلف به این پروژه ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات از تیرماه  به تیر ماه سال بعد انجام می گیرد، اظهار کرد: با اختصاص این بودجه ها تنها 23 درصد از اعتبارات به شهرستان تخصیص یافته است که در تلاش هستیم اعتبارات باقی مانده نیز به طرح‌های عمرانی شهرستان اختصاص یابد .

 وی افزود: به علت نوسانات بازار، پیمانکاران در اجرا و تکمیل پروژه‌ها موفق نبودندکه امیدواریم با ثبات بازار، بسته های حمایتی دولت، تخصیص اعتبارات خوب و همکاری و نظارت دقیق از سوی ادارات مربوطه هرچه زودتر پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

رفیعی  با اشاره به راکد ماندن پل روگذر میدان معلم در سال های قبل و با انتقاد از عدم اتمام در زمان تعیین شده، افزود: با پیشرفت 90 درصدی این پروژه و با تلاش های خوب  از طرف نماینده شهر و جذب اعتبارات برای اتمام این پل، متاسفانه این اعتبار در حال حاضر کاملا اختصاص نیافته و پیمانکار پروژه، این طرح را با اعتبارات شخصی خود ادامه می دهد تا برای پایان سال به اتمام برساند.

فرماندار بناب با با بیان اینکه امسال جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود، افزود: با وجود انواع تحریم های 40 ساله دشمن، انقلاب اسلامی خدمات بیشتر و بهتری برای مردم انجام داده است و از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم عملکردهای 40 ساله خود را در قالب‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به سیاست‌های دولت مبنی بر توسعه خط ریلی در کشور افزود: با توجه به موقعیت خوب این شهرستان در مسیر ریلی استان از یک طرف خط آهن مسیر ارومیه- تهران و تبریز- میانه، جای توجه بیشتر و بهتر مسئولان را می طلبد که در شهرستان بناب نیز ایستگاه راه اهن ایجاد شود.

محمدباقر ولایی، انتقال ساختمان پلیس راه بناب- تبریز به خارج از شهر و ایجاد ترمینال مسافربری و ایستگاه رادیوی در این شهرستان را از خواسته مهم مردم بناب اعلام کرد و افزود: شورای شهر بناب آمادگی و همکار های بهتر و بیشتر برای ابادانی و توسعه شهر را با تمام سازمان ها و ادارات را دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: