پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در استان خبر داد.


به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، اسماعیل عطاپور با اشاره به اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 96 اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال است.

وی افزود: کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت از اهداف اجرای این طرح است.

عطاپور یادآور شد: در این طرح اولویت با کالا و خدمات بوده و طرح نظارتی نوروز 98 به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای پرمصرف و اولویت دار به دلیل افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح با استفاده از توان 200 نفر بازرس و کارشناس بازرسی و حدود هزار نفر ناظر افتخاری به صورت محسوس و نامحسوس در استان عملیاتی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی را می‌توانند به تلفن 124 اعلام کنند تا به سرعت تحت رسیدگی قرار گیرد.

عطاپور در پایان گفت: هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط بر فرآیند تأمین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات از دیگر اهداف این طرح است.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: