پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
پزشکیان:
عجب شیر ما - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مشکلات با همدلی و همکاری قابل حل است و امیدواریم در هفته وحدت و بسیج بتوانیم پاسخگوی گرفتاری‌هایی باشیم که مردم با آن روبرو هستند.


به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در نطق قبل از دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: با پشوانه بسیج توانستیم در مقابل تمام قدرت‌هایی که اراده کرده بودند انقلاب‌مان را زمین‌گیر و روند گذشته را بر کشور حاکم کنند، بایستیم و انقلاب با قدرت ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات امروز و آینده کشور به همان باور و اعتقادی نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم بدون در نظر گرفتن مناصب و منافع شخصی برای حفظ آب و خاک با تمام وجود در صحنه حاضر شدند تا انقلاب را حفظ کنند. کارگر، کشاورز و کارمند کار و زندگیش را تعطیل می‌کرد و برای دفاع از آب و خاک در صحنه‌ها و جبهه‌ها حاضر می‌شد. هر زمان که کشور، انسان‌ها و مردم به این باور برسند که برای حفظ ارزشها نیاز به حضور تمام قد در میدان مبارزه است آن زمان است که یقینا خواهیم توانست همه مشکلات را حل کنیم، فقط کافی است این باور در ما به وجود بیاید که با بسیج و با حضور اعتقاد و باورمان می‌توانیم مشکلات پیش‌رو را حل کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هفته جاری مصادف با هفته بسیج و هفته وحدت است. ما همه با هم برادریم، اگر این موضوع را باور کنیم و با باور به برادری در صحنه حضور پیدا کنیم، همه مشکلات با همدلی و همکاری قابل حل است. امیدوارم در این هفته بتوانیم پاسخگوی گرفتاری‌هایی باشیم که مردم با آن روبرو هستند و ان‌شاءالله با راه و رهنمودهایی که خداوند در برابر ما قرار داده خواهیم توانست از این گرفتاریها با قدرت خارج شویم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: