جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:
عجب شیر ما - معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از هموار سازی مسیر استفاده از کارت شهروندی "تبریز کارت" به جای کارت بلیت قدیمی اتوبوسرانی خبر داد
به گزارش عجب شیر ما به نقل از شهریار، بهنام اصلی زاده با اعلام این خبر افزود: زیرساخت‌های مهاجرت از کارت بلیت قدیمی اتوبوسرانی تبریز به کارت شهروندی از دو سال گذشته آماده و از خرداد سال جاری فرایند مهاجرت آغاز شده است.

وی افزود: کارت جدید، بهره‌مندی مسافر از خدمات متعدد شهرداری را ممکن ساخته و مسیری جدید برای اخذ خدمات چندمنظوره از کارت‌های هوشمند در شهر تبریز فراهم می‌سازد.

اصلی زاده گفت: در کارت سابق، شارژ کارت بلیت در زمانی قطعی اینترنت و به شکل آفلاین ممکن نبود و مسافر موفق نمی‌شد که کارت خود را شارژ نماید اما در تبریز کارت این امکان فراهم شده و استفاده از خدمات شارژ همواره در دسترس است. همچنین پیگیری مانده اعتبار کارت یا استرداد اعتبار کارت در صورت شکستن یا مخدوش شدن آن ممکن شده است.

معاون اداری و مالی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه افزود: با توجه به اینکه این پروژه برای اولین بار در تبریز اجرا می‌شود و اجرای این طرح و تعویض تمامی کارتهایی که در طی 11 سال گذشته در سامانه توزیع شده‌اند، تغییرات اساسی در همه کارتخوان‌های اتوبوس‌های فعال در ناوگان را طلب می‌نمود بروز مشکلات احتمالی همچون عدم قرائت کارت در اتوبوس، طولانی شدن زمان قرائت کارت و... محتمل است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه طرح مهاجرت با مشکلات اندک در حال انجام است و مواردی که توسط شهروندان گزارش شده با همکاری عوامل بانک شهر و کارشناسان اتوبوسرانی در حال بررسی و پاسخگویی می‌باشد. شهروندان می‌توانند با مراجعه به کیوسک اختصاص داده شده به پروژه، واقع در چهارراه آبرسان سوالات خود را مطرح کرده و درصورت بروز مشکل در کارت یا اعتبار کارت اقدام به تعویض آن نموده یا مشکل خود را پیگیری نمایند.

اصلی زاده در خاتمه ضمن ابراز امیدواری از تسریع در رفع ایرادات باقیمانده وفعلی سیستم تبریز کارت توسط بانک شهر گفت: شهروندان برای تعویض کارت بلیت های قدیمی خود با تبریز کارت می توانند تا پایان شهریور ماه سالجاری با اتمام اعتبار کارت قدیمی خود به کیوسکهای شارژ کارت بلیت در پایانه ها و ایستگاههای مسیر تندرو مراجعه نمایند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: