جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
آل هاشم:
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مذاکره با آمریکا را ضرر آفرین دانست و گفت: مذاکره با آمریکا وسیله‌ای برای کاهش دشمنی آنها نیست بلکه دست آویز و ابزاری است تا آمریکا بیش از گذشته به اهدافش برسد و این موضوع را تجربه‌های تاریخی به اثبات رسانده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان به دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم و بیانات مهم ایشان اشاره کرد و با بیان اینکه تحریم تنها بخش کوچکی از عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور است اظهار داشت: ریشه اکثر مشکلات اقتصادی کشور را باید در داخل کشور جست وجو کرد چراکه شرایط به وجود آمده حاصل مدیریت اقتصادی دولت است.

وی تغییر تیم اقتصادی دولت را مطالبه جدی مردم دانست و افزود: دولت باید با یک تیم اقتصادی قوی، برای بهبود شرایط فعلی همت کند و به پیشنهادات اقتصاددانان دلسوز کشور و نظام توجه کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مذاکره با آمریکا را غیر ممکن و ضرر آفرین دانست و گفت: مذاکره با آمریکا وسیله‌ای برای کاهش دشمنی آنها نیست بلکه دست آویز و ابزاری است تا آمریکا بیش از گذشته به اهدافش برسد و این موضوع را تجربه‌های تاریخی بسیاری از جمله برجام به اثبات رسانده است.

حجت الاسلام آل هاشم، بر اقتدار نظامی ایران تاکید کرد و ابراز داشت: توان دفاعی ایران بازدارنده است و این ارتقای توان دفاعی باعث شده تا دشمن گزینه نظامی را کمتر مطرح کند، چراکه می‌داند به ایران ضربه بزند، ضربه بزرگی خواهد خورد.

وی قاطعانه و بدون ملاحظه با مفسدان را لازم و ضروری دانست و با تاکید بر اینکه باید گلوگاه‌های فساد گرفته شود خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، با رفع موانع موجود بر سر راه این کشور، هیچ بن بستی در ایران نداریم و می‌توانیم مشکلات را با تکیه بر توان داخلی وضعیت اقتصادی فعلی را بهبود بخشیده و شرایط موجود را پشت سر بگذاریم.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: