شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
عجب شیر ما - طبق اعلام مالک باشگاه تراکتورسازی مشکل بازیکنان سرباز این تیم در آستانه برطرف شدن قرار گرفته است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، در سال‌های گذشته به واسطه مالکیت سپاه در باشگاه تراکتورسازی سربازان زیادی برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم آمدند.

تا دو سال پیش شرایط به این گونه بود که فقط بازیکنان سرباز می‌توانستند به در تراکتورسازی سربازی‌شان را بگذرانند و این باشگاه افراد دیگری را در قالب سرباز جذب نمی‎کرد.

با حضور مصطفی آجورلو اما شرایط دیگری در باشگاه تراکتورسازی حکم‌فرما شد و او برخی از اعضای کادر پزشکی و حتی کادر اداری باشگاه را هم در قالب «سرباز - بازیکن» برگزید. این کار تا جایی پیش رفت که حالا بعد از برکناری آجورلو از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی گفته می‎شود که حدود 40 سرباز در باشگاه تبریزی مشغول فعالیت هستند.

با این وضعیت بعد از فروش باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی ابهامات زیادی در مورد آینده بازیکنان سرباز مطرح شد.

در حال حاضر احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا شربتی شاخص‌ترین بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی هستند. علاوه بر آنها برخی بازیکنان جوان مانند محمد مسلمی‌پور هم به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی فعالیت می‎کند.

چند وقت پیش سردار کمالی مسئول نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که «بازیکنان سرباز تراکتورسازی باید خودشان را به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی کنند و با توجه به اینکه سرباز سپاه هستند، احتمالاً به یکی از تیم‌های فجرسپاسی و یا مقاومت منتقل می‌شوند تا ادامه سربازی‌شان را در آنجا بگذرانند».

کمالی همچنین در مورد وضعیت سایر اعضای باشگاه تراکتورسازی هم که به عنوان کارمند در این باشگاه مشغول فعالیت بودند، اعلام کرد: با توجه به اینکه تراکتورسازی دیگر زیرمجموعه سپاه نیست، این سربازها هم باید ادامه خدمت‌شان را در یگان خدمتی خود بگذرانند.

بعد از صحبت‌های مسئول نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم تلاش خود را برای نگه داشتن بازیکنان سرباز در تیم آغاز کردند.

آنها می‌خواستند حداقل 6 بازیکن مدنظرشان که برای فصل آینده روی آنها حساب کرده‌اند در تیم نگه دارند تا در این زمینه دچار مشکل نشوند. آنها معتقدند که اگر بازیکنانی مانند پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا شربتی از تراکتورسازی بروند، دست این تیم حسابی خالی می‌شود.

با توجه به اینکه سهمیه جذب بازیکن هم در لیگ برتر محدود است، شاید در این زمینه بتوان به باشگاه تراکتورسازی حق داد، چون اگر سربازها از این تیم بروند، آنها عملاً 4 بازیکن اصلی‌شان را از دست می‌دهند.

گفته می‌شود یکی از شرط‎هایی که محمدرضا زنوزی هنگام خرید باشگاه تراکتورسازی داشته، این بوده که بازیکنان سربازی که مدنظر تیم هستند در تبریز به کارشان ادامه بدهند.

با این وضعیت حالا شنیده می‌شود که مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی با ستادکل نیروهای مسلح نتایج خوبی در پی داشته است.

گویا عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در رایزنی‌هایی که داشته توانسته مجوز ماندن بازیکنان سربازی که مدنظر سرخپوشان هستند را در این تیم بگیرد. الیاسی توانسته از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران برای ماندن سربازها در تراکتورسازی تا پایان خدمت‌شان قول مساعد بگیرد.

طبق اعلام محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی مشکل بازیکنان سرباز 99 درصد برطرف شده و آنها به احتمال زیاد سال آینده در تراکتورسازی به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: