شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
عجب شیر ما - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: وضیعت معیشتی کنونی قشر فرهنگیان جامعه ناراحت کننده و دور از شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از  تسنیم، ضیاءالله اعزازی در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان بناب اظهار داشت: شغل معلمی دارای اهمیت و جایگاهی بالا در هر کشوری است و همه مردم و مسئولان توسط همین معلمان آموزش و پروش یافته‌اند و برای همه ما دارای احترام ویژه‌ای هستند.

وی با ابراز گلایه از فراموشی جایگاه معلمی در بین برخی کارشناسان کشوری افزود: متأسفانه باید بگویم که در برخی دستگاهای اجرایی کشور کارشناسانی وجود دارند که جایگاه قشر فرهنگیان را فراموش کرده‌اند و گاهی به خاطر شنیدن برخی حرف‌های زشت توسط همین کارشناسان بی خواب شده‌ام و در بیشتر مراتب جواب دندان شکنی به آنان داده‌ام.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی دلیل عضویت خود در کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را عشق و ارادت خود به این قشر از جامعه عنوان کرد و گفت: در دوره هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی به عشق معلمین و دفاع از حقوق آن‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس قرار گرفتم.

اعزازی جایگاه و منزلت معلمان را ویژه و از آن‌ها به عنوان سرمایه‌های گران بهای جامعه و گوهرهای نایاب تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: باید در هر شرایط با ارج نهادن به داشتن چنین سرمایه‌هایی از تجربه‌های آنان به بهترین شکل ممکن برای ساختن نسل‌های نو بهره مند شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هیج کشوری بدون آموزش به توسعه دست نخواهد یافت، گفت: رشد، ترقی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به خاطر تلاش و پشتکار معلمان است.

وی در ادامه تصریح کرد: وضیعت معیشتی کنونی قشر فرهنگیان جامعه ناراحت کننده و دور از شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این خصوص بارها در پشت تریبون مجلس و دیدارهای حضوری با مسئولان کشوری این مشکل را گوش زد کرده‌ام و امیدوارم اقدامات خوبی انجام بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی توجه بیشتر به جایگاه قشر فرهنگیان را مهم دانست و یادآور شد: اگر به این قشر بیشتر توجه شود بیشتر مشکلات کشور تحت تأثیر این کار بهبود خواهد یافت چرا که همه اقشار مردم و خود مسئولان توسط این قشر آموزش و پرورش داده می‌شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: