پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
عجب شیر ما - دبیرکل مرکز تحقیقات، تاریخ، هنر و فرهنگ کشورهای اسلامی ( ارسیکا) گفت: چهارمین دوره جشنواره صنایع دستی اسلامی ویژه بانوان در تبریز برگزار می شود.
به گزارش عجب شیر ما، خالد ارن روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، با بیان اینکه کارهای مقدماتی این جشنواره با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز شده است، گفت: زمان اجرای جشنواره برای سال 2019 تنظیم شده است.
وی که در مراسم معرفی شهرهای مدینه، قدس و قونیه به عنوان پایتخت کشورهای جهان اسلام شرکت کرده است، مراسم افتتاحیه تبریز 2018 را بسیار زیبا و فوق العاده توصیف کرد .
وی با اشاره به اینکه در دیداری کوتاه با رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایران ایجاد همکاری های مشترک بین دو موسسه توافق شد، گفت: آماده انجام کارهای مشترک برای تبلیغ تبریز هستیم.
ارن در مورد فعالیت های ارسیکا گفت: ما در حوزه های فرهنگ، تاریخ و صنایع دستی فعالیت می کنیم و در این زمینه صدها نمایشگاه در کشورهای مختلف از جمله در شهرهای تهران، اصفهان و تبریز در ایران دایر کرده ایم.
دبیرکل مرکز تحقیقات، تاریخ، هنر و فرهنگ کشورهای اسلامی ( ارسیکا)روز گذشته در آئین افتتاحیه رسمی رویداد بین المللی گردشگری تبریز 2018شرکت کرد.
این رویداد بین المللی با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلامی در سال 2018 با حضور رییس جمهوری و تعدادی از سفرا و وزرای گردشگری کشورهای منطقه به صورت رسمی آغاز شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: