جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان اسکو گفت: روستای تاریخی کندوان با ثبت بیش از ۷۸۰۰۰ هزار نفر در صدر اماکن گردشگری پر بازدید آذربایجان شرقی قرار دارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، مرتضی محمدزاده اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون روستای صخره ای و تاریخی کندوان در شهرستان اسکو با ۷۸ هزار نفر بازدید کننده در صدر فهرست بازدید از مراکز گردشگری استان قرار دارد.

وی افزود: روستای توریستی کندوان به دلیل جاری بودن زندگی در صخره های طبیعی، گستره جهانی نام و آوازه این روستا، جذابیت های بالایی برای گردشگران دارد و دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که باعث شده ۲۰ درصد نسبت به سال قبل رشد گردشگر را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه به عملکرد ستاد خدمات نوروز این شهرستان اشاره کرد و گفت: این ستاد امسال نظارت و کنترل بخصوص مراکز عرصه مواد غذایی رابا حساسیت بیشری در دستور کار خود قرار دادکه از ۱۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ۳۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳ واحد متخلف نیز شناسایی و به تعذیرات حکومتی معرفی شدند.

محمدزاده در ادامه  ابراز کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان اسکو با لحاظ رویداد تبریز ۲۰۱۸ برای افزایش رضایتمندی گردشگران، تدابیر جدی اتخاذ کرد که خوشبختانه به اذعان افکارعمومی و گردشگران، خدمات امسال نسبت به سال گذشته تفاوت محسوس داشت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: