جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
عجب شیر ما - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: لباس های جلف و مبتذلی که قاچاق می شود در عقاید و دین ما تاثیر می گذارد و این زنگ خطری برای آینده فرهنگ اصیل ایرانی و دین ما است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، امینی در ابتدای مطلب و در رابطه با علل عدم برخورد با قاچاق لباس در کشور اظهار داشت: علت قاچاق لباس و عدم برخورد با آن به مسئولانی برمی گردد که در این زمینه اهمال و اغماض می کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مردم و فرهنگ اصیل ایرانی را دوست داشته باشیم و برای آن کار کنیم گفت: اگر اصالت فرهنگی ما فراموش شود غرب زده می شویم و مورد هجمه فرهنگی غربی قرار خواهیم گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ما نباید اجازه دهیم فرهنگ و مد غرب روز به روز در جامعه ما افزایش و توسعه پیدا کند. برای جلوگیری از ورود فرهنگ غربی به کشور باید با واردات و قاچاق لباس به کشور مقابله شود.
امینی گفت: شاید یکی از دلایل عدم برخورد با قاچاق لباس به کشور سودی باشد که به جیب برخی مسئولان می رود. لباس های جلف و مبتذلی که قاچاق می شود در عقاید و دین ما تاثیر می گذارد و این زنگ خطری برای آینده فرهنگ اصیل ایرانی و دین ما است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کشور ما بهترین نوع پارچه ها را دارد و برای الگوسازی بهترین نوع الگو است. این الگو باید از طریق افراد معروف علمی، هنری و ورزشی توسعه یابد و فرهنگ سازی آن صورت بگیرد.
این مقام مسئول تاکید کرد: این الگوسازی باید با توجه به تنوع رنگ و مدل هایی که رنگ و بوی اسلامی دارد،ترویج شود.
امینی در پایان مطلب تصریح کرد: مجلس در این حوزه قانون گذاری می کند و ما از لحاظ قانونی مشکلی نداریم. مبارزه با قاچاق در حیطه قوه مجریه است. باید روی این مسئله نظارت دقیقی شود.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: