چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
عجب شیر ما - امام جمعه بستان آباد تعصب به اقتصاد کشور را باعث حل بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه دانسته و افزود:عمل به اقتصاد مقاومتی با استفاده از کالای ایرانی محقق می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر،حجت‌الاسلام سید رضا رضوی در گفتگو با خبرنگار تعصب به اقتصاد کشور را باعث حل بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه دانست.

حجت‌الاسلام رضوی گفت: ماه پرفیض و برکت رجب به فرموده پیامبر (ص) ماه استغفار و رحمت واسعه خداوند احدیت است.

امام جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به اهمیت و ارزش والای این ماه گفت: ماه رجب بهترین فرصت برای بهره مندی از بهار قرآن و یک روز عبادت دراین ماه بررگ خداوند برابر با ۱۰۰۰ سال عبادت در سایر روزهای دیگر است.

خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در اولین روز از سال جدید در حرم مطهر رضوی گفت: اصلی ترین مشکل اقتصادی، مشکل اشتغال است و تعصب به اقتصاد کشور باعث حل بسیاری از مشکلات بزرگ جامعه دانست.

امام جمعه بستان آباد درادامه گفت: فشار اقتصادی، تبلیغات منفی و ایجاد نا امنی سه اهرم اصلی دشمنان قسم خورده اسلام برای مقابله با جامعه اسلامی است و به حول و قوه الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی نقشه شوم انها را خنثی خواهند نمود

حجت‌الاسلام رضوی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری گفت: تعیین شعار سال از طرف مقام معظم رهبری را نشانگر اهمیت حمایت از تولید داخلی است که وظیفه ملی و شرعی همه گان است و خرید جناس خارجی مساوی با تعطیلی کارخانه های داخلی و بی کاری جوانان است.

خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه افزود: اولین مخاطب فرمان مقام معظم رهبری تولیدکنندگان کالاهای داخلی هستند و مهمترین وظیفه آنها تولید کالای با کیفیت است.

وی مخاطب دوم را همه ملت دانستند و گفت: مردم با قناعت و مصرف صحیح سهم بزرگی در تحقق شعار امسال خواهند داشت.

امام جمعه بستان آباد مخاطب سوم را مسئولین دولتی دانست و گفت: مسئولین باید با مدیریت جهادی خود جلوی اجناس قاچاق را گرفته تا عمل به فرموده مقام معظم رهبری تحقق یابد.

امام جمعه بستان آباد در پایان خواستار همکاری بیشتر مردم با نیروهای خدوم انتظامی در ایام تعطیلات نوروز شد.




نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: