پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
عجب شیر ما - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: ميانگين تناژ زباله شهري توليدي روزانه در طول سال در شهر تبريز براساس آمار سيستم مكانيزه به ميزان یک‌هزار و ۱۵۰ تن است که این میزان تناژ در ۱۰ روز پایانی سال ۹۶ با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به میانگین تولید روزانه زباله در طول سال روبه‌رو شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، علیرضا اصغری اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند برای ارائه خدمات بهتر و افزایش مطلوب و بهبود مستمر خدمات در کنار تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری به‌عنوان جزئی از خانواده بزرگ خدمات شهری تمام توان اجرایی و نظارتی خود را برای استقبال هر چه شایسته‌تر از میهمانان نوروزی و رضایت شهروندان به‌ویژه در ایام عید به‌کار گرفته است. 

وی گفت: با وجود افزایش میزان تولید زباله در روز پایانی سال به میزان بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ تن عملیات جمع‌آوری و حمل به‌موقع و بدون وقفه اجرا و با تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدوم سازمان بهبود مستمر خدمات در دستور کار قرار دارد.

اصغری اظهار کرد: میانگین تناژ زباله شهری تولیدی روزانه در طول سال در شهر تبریز براساس آمار سیستم مکانیزه به میزان یک‌هزار و ۱۵۰ تن  است که این میزان تناژ در ۱۰ روز پایانی سال ۹۶ با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به میانگین تولید روزانه زباله در طول سال روبه‌رو شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش میزان تناژ در۱۰ روز پایانی سال، حضور مداوم و نظارت بر فعالیت پیمانکاران برای پاکیزگی شهر، هیچ‌گونه مشکل و گزارش انباشت زباله در سطح شهر و حمل زباله سایت میانی نداشته و با وجود مسوولان و کشیک‌های شبانه‌روزی در سایت میانی و تجهیز ماشین‌آلات، پسماندهای شهری به صورت منظم جمع‌آوری و در مرکز دفن فنی مهندسی به صورت بهداشتی دفن می‌شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: