سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
روز کارمند بيش از آنکه از جهت فرمايشي و شعاري حائز اهميت باشد فرصتي است مناسب براي تبيين جايگاه و رفع مشکلات کارمندان.
روز کارمند بيش از آنکه از جهت فرمايشي و شعاري حائز اهميت باشد فرصتي است مناسب براي تبيين جايگاه و رفع مشکلات کارمندان. از آنجا که اکثر کارمندان با دلسوزي و حسن نيت وقت خود را صرف خدمت به مردم و نظام ميکنند دولت بايد توجه ويژه اي نسبت به آنان مبذول دارد.
همه ساله چهارم شهريور ماه، در هفته دولت را به نام کارمند نامگذاري ميکنند و در اين روز به منظور تجليل از کارگزاران دولت جمهوري اسلامي و ارج نهادن به خدمت، با تبيين ملاکهاي انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمايندگان خيل عظيم کارکنان نظام در اقصي نقاط کشور، انتخاب و مورد تشويق و تقدير قرار ميگيرند.
کارمندان در همه جاي دنيا، بازوان قدرتمند آن جامعه اند چرا که با تمام قواي خود، اهداف سازمانها را براي برقراري آن به اجرا ميگذارند.کارمندان با پذيرفتن نقشهاي خرد و کلان در سطح يک مجموعه به خوبي توانستهاند، چرخ دندههاي آن کشور را به حرکت در بياورند.
همواره کارمندان بايد بيشترين کار را انجام دهند و کمترين سود را ببرند، اين قانون نانوشته کارمندي است که از ازل تا ابد وجود دارد، چرا که کارمندان هميشه مجبور بوده اند به علت دريافت حقوق ناچيز و به تبع آن گذران زندگي بسياري از مسائل را تحمل کنند،
در گذشته کارمندان امنيت شغلي داشته و در محل کار خود از احترام خاصي برخوردار بودند، حتي اگر کارمندي در خانواده مشکل مالي يا روحي داشت، مديرش در حد توان مشکل او را حل مي کرد ولي امروزه مديران ديگر به فکر مشکلات کارمندان نيستند و فقط مي خواهند که کارشان راه بيفتد.
جعفرشکوریان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: