سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز 2018 نقطه آغازی برای نمود جهانی فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان است، گفت: تبریز 2018 نقطه آغازی برای معرفی دوباره فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مجید خدابخش در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال 97  در خانه حیدرزاده دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان ضمن تقدیر از نظارت دستگاه‌ها و کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر بر نحوه خدمات‌رسانی و رفع ضعف‌های احتمالی در مراکز خدماتی و اقامتی استان، به تقویت ظرفیت‌های خدماتی و فرهنگی استان در سال‌جاری تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تبریز در سال‌جاری عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام را در کنار سایر عناوین فاخر خود دارد، از این رو حفظ و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و هنری از مهم‌ترین اولویت‌های مدنی همه ما است. در همین زمینه تمام دستگاه‌ها و کمیته‌هایی که بر ارائه خدمات ویژه گردشگری نظارت دارند، باید در این امر مهم نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز 2018 نقطه آغازی برای نمود جهانی فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان است، ادامه داد: تبریز 2018 نقطه آغازی برای معرفی دوباره فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان که باید طی سال 2018 مغتنم شمرده شود تا بتوان به طبع موقعیت‌های بین‌المللی آن ظرفیت‌های مختلف تبریز و آذربایجان را تقویت کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: