شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
عجب شیر ما - دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه گفت: جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه در نامه‌های جداگانه، به تمامی نمایندگان استان آذربایجان شرقی شفافیت رای آنها نسبت به طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، توحید تقی‌زاده با بیان اینکه طرح "اعاده اموال نامشروع مسوولان" موجب دلگرمی مردم به نظام اسلامی می‌شود، اظهار داشت: در اصل چهل و نهم قانون اساسی بر مقابله با ثروت‌های بادآورده، غیرمشروع و حاصل از سوءاستفاده تاکید شده که حکومت اسلامی موظف است این ثروت‌ها را به صاحبان اصلی و یا در صورت معلوم نبودن آن، به بیت المال بازگرداند.

این فعال دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه بازگرداندن اموال نامشروع مسوولان به صاحبان حق و یا بیت‌المال موجب بازسازی اعتماد عمومی مردم نسبت به انقلاب و مسوولان خواهد شد، تصریح کرد: براساس قانون اساسی، حکومت اسلامی موظف به مبارزه با کلیه مظاهر فساد و رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه مردم است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه در ادامه با بیان اینکه طرح ''اعاده اموال نامشروع مسوولان'' به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، تاکید کرد: در همین راستا و برای تحقق این امر، دانشجویان انقلابی از نمایندگان مجلس و به ویژه نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی می‌خواهند به تصویب طرح ''اعاده اموال نامشروع مسوولان'' رای قاطع بدهند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط از همه نمایندگان مجلس انتظار می‌رود، به طور جد از این طرح حمایت کرده و در روز رای‌گیری آرای خود را  برای مردم شفاف کنند.

در متن  نامه ارسالی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه که به صورت جداگانه برای نمایندگان استان ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همان‌‌گونه که مستحضر هستید؛ طرح ''اعاده اموال نامشروع مسوولان'' به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد. با توجه به استقبال مردم از این طرح و بنا به اصل چهل و نهم قانون اساسی همچنین تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ساده‌زیستی و عدم اشرافی‌گری مسوولان، حال ما دانشجویان از شما تقاضا داریم به طور جد از این طرح حمایت کرده و در روز رای‌گیری آرای خود را  برای مردم شفاف کنید.

العاقبه للمتقین

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: