جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان ویژه میانه از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز در تعطیلات نوروز خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حمید شکری با بیان اینکه این تصمیم برای تسهیل تردد مسافران نوروزی گرفته شده است، اعلام کرد: از روز 25 اسفند تا 17 فروردین سال 97، تردد هر نوع خودروی سنگین از جمله تریلی و کامیون ها در محورهای قدیم میانه - تبریز و میانه - زنجان ممنوع است و این خودروها می توانند از بزرگراه ارتباطی پیامبر اعظم (ص) استفاده کنند.
شکری با بیان اینکه با فرارسیدن ایام نوروز، شاهد افزایش بار ترافیکی درون شهری هستیم، اهتمام ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت و کنترل ترافیک را خواستار شد.
وی افزود: در زمینه کنترل ترافیک درون شهری باید جدیت بیشتری به عمل آید و رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار پلیس باشد.
شکری، بهره گیری از دوربین های کنترل ترافیک در سطح شهر را در برقراری نظم و جلوگیری از بروز تخلفات، موثر توصیف کرد و گفت: وجود دوربین در سطح شهر، امکانی مناسب برای استفاده دستگاه های انتظامی و مدیریتی بوده و باید کاربرد این دوربین ها به طور مشارکتی و همگانی باشد و دستگاه هایی که از این امکان برخوردارند به صورت جزیره ای عمل نکنند.
جاده قدیم تبریز - میانه به طول 165 کیلومتر از محورهای اصلی ترانزیتی استان محسوب می شود و رانندگان خودروهای سنگین در تعطیلات نوروزی می توانند از آزاد راه تبریز - زنجان استفاده کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: