شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
عجب شیر ما - رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد: گاهی دیده می شود که در برخی از شعبه های مختلف دادگستری استان از کارشناسان رسمی استفاده نمی کنند که این کار نیازمند بررسی و نظارت ویژه است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در همایش "آشنایی کارشناسان با تکالیف قانونی و رویه های قضایی" با اشاره به برخی از مشکلات اعضا مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان، گفت: حق الزحمه اعضا این مرکز به حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان واریز می شود که به دلیل وجود برخی مسائل، بهتر است که حساب واریزی های مرکز و کانون از یکدیگر جدا شوند.

وی در مورد فعالیت های مرکز کارشناسان رسمی، بیان کرد: چاپ کتاب اسامی کارشناسان دادگستری استان، برپایی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در رشته های مختلف و راه اندازی سیستم کنترل ورود اعضا را از جمله فعالیت های این مرکز است.

شهردار تبریز ادامه داد: چاپ دوفصلنامه داخلی نیز به سال دوم خود رسیده است و البته نیازمند مشارکت هر چه بیشتر اعضا در ارسال مقالات و بیان نظرات کارشناسانه‌ی آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی در امور مختلف ثبت، کشاورزی، حسابداری و...، یاد آور شد: تمامی این دوره ها به منظور ارتقا دانش و آگاهی اعضای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان برگزار شده است و آمادگی برگزاری دوره های آموزشی در سطح استان و منطقه را داریم.

وی در خصوص راه اندازی کمیته رفاه، تشریح کرد: برگزاری تورهای مسافرتی خانوادگی و فردی، اختصاص مراکز اقامتی برای اعضا مرکز، اختصاص تایم استخر و برنامه ریزی برای تاسیس شرکت تعاونی مسکن برای ارائه مسکن و دفتر از جمله اقدامات کمیته رفاه به شمار می آید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: