پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛
عجب شیر ما - چهارمین پیروزی والیبالیست های شهرداری تبریز در تبریز رقم خورد و شاگردان بناکار امروز حریف یزدی را به سختی از پیش روی برداشتند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه و با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید و در یکی از این دیدارها شهرداری تبریز در سالن اقدمی تبریز به مصاف آرمان اردکان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به نفع تبریزی ها به پایان رسید تا چهارمین پیروزی والیبالیست های شهرداری تبریز رقم بخورد.

دو دست نخست این دیدار را یاران علیرضا بهبودی در تیم اردکان با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۸ بر ۲۶ به نفع خود به پایان بردند ولی دو دست دیگر را این شاگردان بناکار بودند که با استفاده از فرصت میزبانی و حضور تماشاگران خودی در سالن، با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع خودشان تمام کردند تا این بازی به دست پنجم بکشد.

دست پنجم این بازی نزدیک و تماشایی نیز با نتیجه 18بر 16 به نفع شهرداری تبریز رقم خورد تا مثل هفته گذشته که این تیم برابر آلومینیوم المهدی دو دست نخست را باخت و درعوض سه دست آخر را به نفع خود به پایان برد، امروز نیز همین قضیه این بار در تبریز تکرار شود و چهارمین پیروزی تیم والیبال شهرداری تبریز به دست آید.

با این پیروزی تیم شهرداری تبریز ۱۱ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت، تیم اردکان نیز پنج امتیازی شد و در رده هشتم جدول البته به صورت موقت قرار گرفت.

گفتنی است که شهرداری تبریز در هفته اول در تبریز غافلگیر شد و سه بر دو مغلوب تیم سایپا شد. شاگردان بناکار در هفته دوم در زاهدان به راحتی و در سه ست تیم گوهر کویر زاهدان را مغلوب کردند و هفته سوم نیز در سه ست متوالی نماینده ورامین را با شکست بدرقه کردند. والیبالیست های شهرداری تبریز در هفته چهارم نیز با نتیجه سه بر دو تیم آلومینیوم المهدی را شسکت دادند.

برچسب ها: تبریز ، ورزش
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: