شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
عجب شیر ما - امام جمعه آذرشهر گفت: تمامی نمایندگان مجلس اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و نمایندگان عضو فراکسیون امید، توجه و اهتمام جدی و عملی در تصویب طرح بررسی اموال مسئولان داشته باشند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ محمود نورپور تأکید بر اهتمام جدی نمایندگان فراکسیون امید و اصلاح‌طلب مجلس با طرح بررسی اموال مسئولان گفت: تمامی نمایندگان مجلس اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و نمایندگان عضو فراکسیون امید، توجه و اهتمام جدی و عملی در تصویب طرح بررسی اموال مسئولان داشته باشند.

وی با اشاره به ارائه طرح برخی نمایندگان در خصوص بررسی اموال مسئولان افزود: این طرح از طرف برخی نمایندگان حزب‌اللهی و انقلابی به جریان افتاد و از دیگر نمایندگان مجلس و نمایندگان اصلاح‌طلب و فراکسیون امید انتظار می‌رود در تصویب و اجرای آن اهتمام و همراهی جدی داشته باشند.

امام‌جمعه آذرشهر یادآور شد: این طرح مطالبه جدی مردم و نظام است و یقیناً در تاریخ انقلاب تأثیرگذار خواهد بود و بدون شک امیدواری و باور مردم به‌نظام اسلامی را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نماینده مجلس و یا هر مسئول دیگری در قبال اختلاف قابل‌توجهی که در خصوص دارایی‌های قبل و بعد مسئولیت خود ایجاد می‌شود مثلاً صاحب چندین شرکت تولیدی، بیمارستان و فعالیت‌های کلان اقتصادی می‌شود، باید پاسخگو باشد.

نورپور تصریح کرد: امیدوارم اموال و دارایی مسئولان به‌صورت منصفانه و به‌دور از هرگونه گرایش سیاسی، مچ‌گیری و غرض‌ورزی و بدون ملاحظه‌کاری موردبررسی قرار گیرد.

امام‌جمعه آذرشهر در ادامه گفت: اگر اموال این فرد از راه حلال باشد، نوش جان ولی اگر از راه نامشروع تحصیل شده باشد، قوه قضائیه به‌شدت برخورد کند.

 وی بابیان اینکه مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: وزیر هزارمیلیاردی و اشرافی با آرمانهای نظام اسلامی سازگار نیست و این مسئول نمی‌تواند به فکر حل مشکلات مردم باشد.

امام‌جمعه آذرشهر تصریح کرد: برخورد با متخلفان و اختلاس گران و صاحبان اموال نامشروع برخی مسئولان که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار است، به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل‌شده و متولیان امر، دستگاه قضایی و قوای سه‌گانه کشور با متخلفان و اختلاس گران برخورد سریع و قاطع داشته باشند.

نور پور بابیان اینکه اکثر مسئولان و نمایندگان کشور افرادی متدین و پاک دست هستند، متذکر شد: تعداد مدیران اختلاس گر و متخلف در کشور انگشت‌شمار هست و تلقی اینکه اموال و دارایی تمامی مسئولان ما از راه نامشروع تحصیل شده، صحیح نیست و اکثر مسئولان ما پاک دست و سالم هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: