پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سهم یک‌هزار میلیارد تومانی استان آذربایجان شرقی از تسهیلات اشتغال‌زایی دولت، گفت: هدف‌گذاری استان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی است و بخشی از این تسهیلات نیز به کمیته امداد اختصاص خواهد یافت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل ازفارس ، مجید خدابخش صبح امروز در دیدار سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  با اشاره به ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان و شهر تبریز، حوزه صنایع دستی و فرش است که فرصت مناسبی برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد به شمار می‌رود و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به سهم یک‌هزار میلیارد تومانی استان آذربایجان شرقی از تسهیلات اشتغال‌زایی دولت، گفت: هدف‌گذاری استان ایجاد 28 هزار فرصت شغلی است و بخشی از این تسهیلات نیز به کمیته امداد اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تسهیلات اشتغال‌‌زایی خود کمیته امداد هم سیستم بانکی استان آماده همکاری است و نگرانی از بابت جذب این تسهیلات نداریم.

وی با اشاره به مشارکت فعال خیران استان در رسیدگی به محرومان و نیازمندان، گفت: در حال حاضر دو بیمارستان بزرگ توسط خیران استان در حال ساخت است و برای تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد نیز آماده جلب مشارکت خیران هستیم.

خدابخش افزود: شهر تبریز با کمک خیران، اولین شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر لقب گرفته است و آماده‌ایم که باز هم با کمک این عزیزان و برنامه‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد، تبریز را به‌عنوان اولین شهر بدون فقر مطلق معرفی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تأسیس کمیته امداد در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده توجه خاص امام راحل به محرومان و نیازمندان دانست و گفت: رفع محرومیت و فقرزدایی از ایده‌های اصلی و اولویت‌دار انقلاب اسلامی است.

خدابخش افزود: خوشبختانه این سیاست با یک برنامه منظم و هدف‌دار از سوی کمیته امداد اجرا می‌شود و معتقدیم که فارغ از وظایف اداری، این کار توشه آخرتی برای همه ما خواهد بود و ان‌شاءالله دعای خیر نیازمندان نیز بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد.

وی از بهبود مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با حضور مدیری فعال در استان شاهد کارهای خوبی در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد هستیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: