شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
تا پایان سال
عجب شیر ما - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات زیرسازی مرحله اول پروژه راه‌آهن تبریز- میانه در فاصله میانه تا بستان‌آباد به زودی تکمیل می‌شود و این مسیر به صورت یک‌خطه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس ، خیرالله خادمی در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن میانه- بستان آباد  از پیشرفت 90 درصدی روسازی این طرح در حدفاصل میانه تا بستان‌آباد خبر داد و اظهار داشت: با تکمیل این طرح مسیر سفرهای ریلی تهران تا تبریز 100 کیلومتر کاهش می‌یابد.

خیرالله خادمی اظهار کرد: عملیات زیرسازی مرحله اول این طرح در فاصله میانه تا بستان‌آباد به زودی تکمیل می‌شود و این مسیر به صورت یک‌خطه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.


استاندار آذربایجان شرقی در راستای بازدیدهای مستمر از پروژه راه‌آهن تبریز- میانه، به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند عملیات اجرایی این پروژه در مسیر تبریز تا بستان‌آباد بازدید کرد.

 مجید خدابخش در این بازدید میدانی، از عملیات زیرسازی و ریل‌گذاری این طرح و همچنین ساختمان ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز بازدید کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: